Usługi

Program do mailingu narzędziem na podtrzymanie kontaktu

Program do mailingu

Zwiększanie sprzedaży wymaga bycia widocznym. Dobry e-mail powinien zachować równowagę pomiędzy formalnym i swobodnym stylem. Nie powinny w nim występować kolokwializmy, chyba że mają one wyraźny cel. Program do mailingu pomoże Ci stworzyć najlepsze tytuły w Twojej kampanii.

Pozdrowienia z wakacji w tytule e-maila

Pisząc życzenia świąteczne do swoich klientów lub partnerów biznesowych, pamiętaj, aby wspomnieć, jak bardzo jesteś wdzięczny za ich ciągłe wsparcie. Na przykład:

  • Od nas wszystkich w (nazwa firmy), życzymy zasłużonego odpoczynku w (miejsce wakacji).
  • Dziękujemy za nieustanne wsparcie. Najlepsze życzenia na sezon wakacyjny.

Pisząc do swoich pracowników, pamiętaj, aby podziękować im za ich wspaniałą pracę. Program do mailingu jest prostym narzędziem, które pomoże Ci stworzyć takie podziękowania. Na przykład:

  • Jesteś ważnym filarem w naszej firmie. Życzymy Ci szczęścia i miłych wspomnień w sezonie wakacyjnym.
  • Zespół zarządzający jest dumny, że jesteś z nami. Życzymy Ci wspaniałego sezonu wakacyjnego.

Ciepłe i przyjazne pozdrowienia w tytule e–maili

Właściwie, ciepłe i przyjazne pozdrowienia e-mailowe są odpowiednie na każdą okazję. A można je przekazać za pomocą prostych pozdrowień, takich jak „Cześć” i „Kochany”. Ale możesz też być trochę bardziej kreatywny, na przykład:

  • Oto osobista wiadomość specjalnie dla Ciebie (Imię odbiorcy)
  • (Imię odbiorcy), czy zechciałby Pan porozmawiać ze mną na (temat)?
  • Hej (Imię potencjalnego klienta)! Ja też lubię (coś, co oni lubią).
  • (Imię odbiorcy), dziękuję za Twój czas.

W większości przypadków, humorystyczne gratulacje e-mail pasuje dla nieformalnej komunikacji. Musisz być ostrożny, aby język nie był zbyt kolokwialny, gdy używasz humoru w nieformalnej komunikacji. Program do mailingu sprawi, że osoby, do których regularnie wysyłasz e-maile, będą rozpoznawać Twój e-mail po osobowości i wartościach, które wnosisz w swoje tytuły. Nowi odbiorcy od razu będą mieli o Tobie dobre zdanie.

Zawsze staraj się, aby Twój temat był przyjazny dla oka, entuzjastyczny, ale niezbyt entuzjastyczny. Utrzymuj pozytywny ton, nawet jeśli przekazujesz negatywne wiadomości. W ten sposób sprawisz, że ludzie zainteresują się Twoimi mailami.